Med benen korsade och funderar på oviktigheter.


Nu sitter jag med benen korsade i sängen med datorn framför mig. Funderar på om jag ska sova eller läsa lite Marian Keyes. Känner mig helt utsliten även om det enda jag har gjort under hela dagen är prata i telefon och städa. Har även kollat på något avsnitt av sex and the city...

Imorgon ska jag möta en tjejkompis i stan för att shoppa lite, hon skulle visst köpa något puder. Själv blir det jackjackt, eller har redan en jacka som jag vill köpa men vill ha en annan lite tunnare sådär. Bara att ha över ett linne. Min tjejkompis har precis fått hela sex and the city boxen så ni förstår nog vad vi ska kolla på efter shoppingen?

Men nu ska jag nog läsa lite och sedan blir det att sova.

Kommentarer
Postat av: Nicole

Svar: Ja, men det är ju helvetet :)

2008-08-19 @ 11:51:56
URL: http://nicolecharro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Observera, reklam, spam eller kommentarer som inte hör till endast för reklam tas bort.

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0